hotel

Efter valborgs bravader åkte jag och min älskling till Malmö för mys och avkoppling. Tyckte det passade bra när vi redan var i Lund, inte hade något bättre för oss på lördagen och ska vara ifrån varandra ett bra tag med fält o resor inbokat.

Sååå vi tog tåget från Lund till Malmö vid tolv-tiden och checkade in på hotellet Renaissance. Där blev det en dusch och lite vila i det jättefina hotellrummet innan vi gav oss ut på stan för lite shopping samt lunch. Jag handlade två skjortor och en klänning. Sen letade vi upp Hemmakväll och köpte hur mycket godsaker som helst till kvällen. Vi gick tillbaka till hotellet och såg på TV och vräkte i oss lite godis till klockan blev nio. Då tog vi oss i kragen, klädde oss och gick ut för att äta. Smarta som vi varit hade vi redan kollat ut ett Steakhouse på lilla torg som vi ville äta på så det fick det bli. Trots att jag knappt var hungrig efter allt godis smakade det riktigt bra :)

När vi sedan kom tillbaka till hotellet tappade vi upp vatten i badkaret och badade. Sen började vi kolla på en film, men somnade utmattade ganska tidigt.

Dagen efter åt vi frukost på hotellet vid halv tolv (serverades enda till klockan ett på dagen!!) och sen packade vi ihop och åkte hem. Fy vilken bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0