New York

Hade en riktigt trevlig kväll med Emma & Sofia igår. Vi åt på Chill out aka Steakhouse (?) och sedan blev det fika på House of Bagels i vanlig ordning. Har börjar planera inför festival i sommar, jag hoppas det blir av! :)

Idag var jag som vanligt uppe med tuppen för jobb och sedan kom min älskling hem så ikväll handlade vi lite och grillade här hemma, kollade på film och mös. Vi går verkligen om varandra nu.. imorgon är det ytterligare två veckor tills vi ses igen. Bläääh. Tur att det är jag som ska till New York och han tillbaka till lumpen, haha. Ska nog krypa ner till honom nu, den sovande prinsessan... Bloggen blir tom i veckan, men ska ta mycket bilder i New York som ni kan götta er åt när jag kommer hem! PussoKram ♥


(New York Påsken-09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0