Helgen

Fredagen började med jobb följt av snabbt hem och duscha sen hämta upp Hence och Sofia för picknick i hamnen i Åhus. Även Gussi kom förbi på en sväng och vi åkte sedan in till Nostalgia och satte oss. Sedan hem en vända innan jag, Sofia, Hence och Bolte åt grillbuffé på krogen och sen blev det "förfest" hos Dexter innan utgång. Inne på class var det svettigt värre och efterhand som vi dansade var vi tvungna att ta oss upp och kipa efter luft. Men det var en riktigt rolig kväll!

Lördagen började med låååång sovmorgon - sen nybakat bröd följt av morgonpromenad i den stekande hettan med mamma. Sen var jag lite sugen på att åka med till Lund och se karnavalen men avböjde och väntade in att Sofia skulle sluta jobba. Vi sextiden ringde Hence och då var de redan på väg hem från Lund och han mötte upp mig och Sara hemma hos Sofia tillsammans med Bolte och Lindskoug. Det blev en grillkväll och vi satt i trädgården hela kvällen innan det blev en liten inlinestur innan läggdags ;)

Igår jobbade jag 13.00-18.00 och sen vart det fika med Honken på House of Bagels och sen hem till honom med Fia och kolla på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0