Min dag i punktform

Jobb 08.00 - 11.30
Promenad i snön
Lunch med Lize och Elin
Snabb runda i stan
Mathandling x2 (eftersom jag & Lize är helt makalösa -menat efterblivna- som pappa lite finare uttryckte det då vi glömde köpa köttfärs till ikväll första gången vi handlade)


Eftersom Sofia inte har föräldrar som lagar mat till henne denna veckan och det därför kommer bli mycket av hennes favoritmat - BK - bjöd jag hem henne på middag här ikväll så att hon slipper rulla fram i Thailand sen. haha! Därför ska vi även träna efter maten ;) Exercise ska ju ha Tv i springmaskinerna så det ska bli intressant att testa på. Utvärdering kommer efter träningen!


Dessa två bikini till Thailand hittade jag i brevlådan idag :)

Kommentarer
Postat av: anna

Vart är den randiga köpt? :)

2010-02-03 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0