I slutet på förra veckan

Torsdagen bestod av jobb följt av träning och sedan pizzakväll med Sofia & Hence.

Fredagen var det också jobb några timmar innan jag och Kajsa åkte till Lund för att hämta hem våra lumpenkillar. På kvällen åt jag och Simon middag med hans familj, gick ut med Winston, krängde 2kg godis från hemmakväll och somnade till film. Vi vaknade typ 12 timmar senare också kom Gustav, Werner o Hence och vi åkte till biltema. Besökte även lite snabbt den nya godisbutiken på långebro, med en massa olika godissorter. På kvällen hämtade jag upp Sofia också gick vi till T-baren för förfest för att sedan fortsätta festa där då de hade öppet. Mindre kul var att Simon inte kom in på sitt värnpliktsleg då det tydligen inte gäller som giltlig legimitation på teatern och puckohuvet inte hade med sitt vanliga id... vi fick därför traska hemåt vid två-tiden. Åt pölse i korvlådan på stora torg (ovanlig nattamat, men gott som tusan egentligen) När vi kommer hem till Simon möts vi av Gussi och Eriks vänner.

Igår, söndag , tog vi ut en lååång sovmorgon innan vi gick och köpte brakfrukost och kollade på tredje filmen av Sagan om Ringen (har glömt vad den heter). Efter kvällsmaten åkte vi till Sofia och spelade Besserwisser med en massa besserwissar, haha, riktigt roligt spel faktiskt! Trots att jag och min man kom i bråk som vanligt ;)

Idag gick vi upp tidigt eftersom Simon skulle tillbaka till lumpen. Jag hade därför igår varit hemma och packat ihop mina jobbgrejor men vad hjälper det att planera när man heter Mie och ändå glömmer nycklarna... Så kvart i sex i morse stod jag hemma och plingade på dörren (min telefon var naturligtvis urladdad och död) efter att äntligen ha kommit in tog jag det jag glömt, bland annat nyckar och åkte till jobbet. Efter jobb blev det en promenad med Johanna i Hammar :)

Bild från i lördags

 

Mie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0