Fredag

Jobbat hela veckan lång.. Men idag är jag ledig och nu blir det inte jobb på en månad för min del, Thailand på tisdag :)

Imorse vaknade jag ovanligt tidigt för att vara ledig (07.50) och speciellt oroväckande var det att jag faktiskt gick upp ganska snabbt därefter med tanke på allt vinpimplande det blev igår på Kajsas avskedsmiddag. Men väl uppe kollade jag ut för att se om det fanns någon bil hemma, vilket det inte gjorde bortsett från kakelgubbens bil som är och gör vid vårt badrum. Så jag klädde ner mig och promenerade ner till krogen för att låna pappas bil för att åka in till stan. När jag väl var där, fanns inte pappa här? Det visade sig att han var hemma trots allt och jag hade missat bilden - det är endast jag som är kapabel till att göra det! Så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma... Kul när man väl tänkt att man ska hinna med lite saker under dagen. Tack för att här finns frukostbuffé i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0