ett hjärtans dag

Ligger fortfarande i sängen och degar mig.. Väntar på att Simon ska komma hem från affären och vad jag tror bjuda mig på min favoritfrukost - våfflor :)

Idag fyller min bästaste vännina tjugo år och detta firade vi igår hemma hos henne med släkt och vänner, samt en efterdrink på Taste. Himla rolig kväll! Släkt&vänner festerna är de bästa!

Idag är det förövrig Alla ♥-ans dag och förutom att blir bjuden på våffelfrukost samt äta på La cusina har vi inte mycket planerat (vad jag vet i alla fall?) så om det inte dyker upp något kanske det blir bowling för Johannas skull, eftersom hon fylller år och vill det så gärna.

Nu ska jag se ett avsnitt av family guy! Hej så länge!

Mie ♥

Kommentarer
Postat av: J

gillar!

2010-02-14 @ 14:31:19
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0