(:

Igår var min efterlängtade lediga dag :) Startade den med att gå en runda i det fina vädret, äta en stor god frukost och bege mig in till stan för att spendera pengar på nya vårkläder. Efter många påsars shopping mötte jag upp Hence och Gussi, också satte vi oss i solen på uteserveringen på House of Bagels. Vi pratade mycket om framtidsplaner och drömmar. Herregud så svårt det är att veta vad man ska göra/bli/jobba/bo. Jag avvundas de som under hela sitt liv alltid vetat vad de vill bli och åstadkomma. Jag själv tycker det finns så mycket och allt är så oklart. Men det fixar sig väl. Jag har trots allt sökt lite universitet till hösten av olika slag så vi får se hur det blir... Blir det ingen lång resa eller liknande blir det nog plugg för min del, vilket jag faktiskt börjat se fram emot lite -Studentlivet! Fast i så fall vill lätt studera utomlands någon termin också :)

Igår kväll var vi i hundparken med Lukas och senare blev film hemma hos Sofia. Myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0