Godmorgon

Kämpigt att ta sig upp imorse. Man blir lätt bortskämd med sovmorgnar. Men jag lyckades rulla mig ur sängen och nu befinner jag mig på jobbet. Har redan hunnit jobba snart 2 timmar och det känns bra att ha kommit upp trots allt. Bara imorgon och på fredag med sen är jag ledig hela helgen och då är Simon hemma :) Nu ska jag äta lite frukost tror jag, magen den kurrar...


louise
om l-l-l-ördag:
var jobbar du ?:)
IP: 90.230.47.204


Svar: Jag jobbar på Bykrogen i Österslöv, hotell/restaurang, där jag främst har hand om frukosten till hotellgästerna men även städ och uppdukning av restaurangen samt annat som behövs göras inför kvällarna. Hjälper även till ibland på lunch med servering eller disk. I lördags fick jag även rycka in som plockare aka servitris men jag jobbar helst och till största delen på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0