Mitten på veckan

Mycket jobb som står på schemat just nu men lite annat hinner man med.. Igår var jag i Lund och åt med lumpenkillen, åt på en resturang som hette V.E.S.P.A som hade riktigt goda pizzor och efteråt gick vi en liten promenad på Lunds gator och sedan blev det fika på Espresso House. Var tråkigt nog tvungen att åka hem redan 21.42 med tanke på att jag skulle ha frukost på krogen tidigt imorse. Skönt att dagen på jobbet har gått snabbt i alla fall, åtta timmar bara flög iväg...typ iaf :p Ikväll blir det nog bio.. jag hoppas på Beck men tydligen har Johanna överlåtit filmvalet till Bolte så det återstår väl att se vad det blir för något ;)

Imorgon är jag ledig och då blir det shoppingdag i Malmö med Emmie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0