en sån där torsdag

Dagens chock: Jag fick sluta redan kl.11.30 från jobbet idag och började inte förrän 07.00 imorse. Ojojoj vad skönt!

Har en massa saker som borde fixas idag
- Lägga in alla mina kläder i de nya garderoberna + städa mitt rum
- Plugga på körkortet
- Träna
- Åka in till stan och shoppa något att ha på mig imorgon
(- Detta innan frisörbesök 16.00)

Vad tror ni att jag gör när jag kommer hem.. Jo, sätter mig med ett paket bravokex (som nästan är uppätet nu) framför datorn och kollar bloggar osv. Jag behöver någon som drar upp mig här ifrån eller åtminstone får mig att logga in på körskolans hemsida så jag får något vettigt gjort av dagen.

Annars i veckan har jag varit på bio, tränat spinning med Johanna & Angelica (galet galet jobbigt!), ätit på House of Bagels, kollat klart på min Gossip Girl box, haft deep-talk med Johanna över en chokladmousse på krogen och ikväll ska jag förmodligen ta igen alla de grejer som jag borde göra nu men är för lat för ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du?:)

2009-09-24 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0