09.29

I morse var det segt att ta sig upp ur sängen, men nu är det gjort och jag sitter och äter på två fransbrödmackor samtidigt som jag försöker sminka mig (och skriva detta inlägg!) 10.23 ska jag och Emmie ta tåget till Malmö för att inhandla en ny höstgarderob, vilket verkligen kan behövas om man kollar ut på vädret idag.

Det blev ingen bio igår, istället blev det gamla vanliga hederliga House of Bagels tillsammans med Johanna & Anthon och senare Bolte, Lindskoug och Hence. Jag borde tröttna men det är skönt att bara sitta där och dricka te & snacka, dessutom är där alltid folk man känner.

Nej, nu borde jag verkligen ta mig i kragen och koncentrera mig lite mer på maten, ska strax ta bussen! Hej så länge! ♥

Igår var en sådan dag då jag tänkte väldigt mycket tillbaka på det som varit, och just kvällen då denna bild är tagen är en sådan kväll som jag skulle vilja vara tillbaka i... Saknar klassen som fasiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0