Tummen upp för senaste dagarna

I söndagskväll efter att Simon åkt till lumpen laddade jag, Johanna, Sofia och Emma upp med en massa gott på Hemmakväll och sedan åkte vi hem till mig för att börja påsökandet av Thailandresa i Januari. Det fanns helt sjukt mycket fina ställen och var jätte svårt att välja var vi skulle bo. Kollade först på hus men bestämde sedan att vi skulle bo på hotell och bo på ett per vecka. Mejlade till tre stycken möjliga hotell igår för att ta resa på priser och liknande, så sen får vi se hur det blir! Efter resletandet åkte jag hem med och övernattade hos Johanna.

Måndagen spenderades först uppe på Myran där Johanna fixade sitt hår och jag lyckades få mina toppar klippta, sedan hämtade vi upp Sofia och Bossy o en roadtrip vart igång. Vi åkte först till Nova Lund för lite shopping och käk, sen bestämde vi oss för att se på bio och åkte in till Lunds centrum. Bokade biljetter till Inglorious Bastards och i väntan fikade på Espresso House. Det var riktigt länge sedan jag skrattade så mycket som igår. När vi körde i Lund höll alla i bilen på att kissa ner sig så mycket som vi garva. Johanna kör helt fel och vi andra sitter o skriker så hon får panik, sen tar Bossy över ratten och kör minst sagt som en galning på lunds gator med tre skrikandes tjejer i bilen, vi parkerar på en handikappsparkering och kör på gågator. Det låter kanske inte överdrivet kul men det var det. Tyckte vi åtminstone. Haha. En riktigt go och lyckad dag vart det i alla fall! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0