Torsdag

Dagens status: Trött.

Att börja klockan sex på morgonen och jobba till fyra till eftermiddagen flera dagar i sträck tär på krafterna, speciellt när man är dum nog att inte gå och lägga sig i tid på kvällarna. Måndagen tillbringades fikande till desperate med Johanna o Sofia efter jobbet, tisdagen en långrunda i byn med Oskar, onsdagen en "hejdå-middag" på Modesto för Angelica som ska vara borta på en makeup kurs i Göteborg i elva veckor. Idag har jag tränat med Angelica efter jobbet och nu kollar jag på tredje filmen med Johan Falk med familjen.

Imorgon blir det en slapp kväll som jag ser sjukt mycket fram emot. Tro det eller ej så slår det David Guetta på slakthuset i Malmö, trots tjat från Sofia & Emma.. Är dock säker på att de kommer få en riktigt trevlig kväll! Nej, nu ska jag kolla klart på filmen. Pussokram ♥

Trevlig och god middag på Modesto goes east igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0