Tisdag

I morse tog jag ut en lång sovmorgon ända till klockan 10.30, även fast jag kunde sovit betydligt längre rent kroppsmässigt men jag tvingade mig själv upp och gick en långrunda i höstvädret innan jag åt frukost. Eftersom jag var ledig från jobbet idag och förmodligen inte kommer ha någon mer ledig tid denna veckan hade jag bestämt mig igår för att plugga till körkortet. Har nu suttit med körkortstesterna på internet sen klockan 12.00 och nu har jag äntligen klarat av c-testet. Det tog mig tre timmar men nu är jag klar med det. Bara f kvar och som det känns just nu får jag klara det en annan dag. Nu är jag värd att se en film och koppla av lite, samt äta lunch. Ikväll blir det bio, ska se den nya Beck-filmen.

(första kvällen i Magaluf i våras, fy satan vad skoj vi hade)


Kommentarer
Postat av: alec

saknar det!!

2009-10-14 @ 09:29:21
Postat av: Andrea

inne med jesussandaler eller. . .? ;)

2009-10-18 @ 20:32:28
Postat av: mie

något åt det hållet ;)

2009-10-19 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0