Skånes stolthet

Klockan 08.15 imorse befann jag mig i hammar och åkte med familjen Olsson mot Malmö. Eftersom Johannas mamma skulle jobba där under dagen bestämde vi oss för att följa med för att införskaffa lite saker till vintergarderoben. En riktigt trevlig dag blev det med ganska mycket shopping, lunch på China box och en massa skratt åt Johannas minst sagt pälsiga inköp ;) På eftermiddagen hann vi även med en fika med Helle som numera bor och är stundent i Malmö och på vägen hem åkte vi inom IKEA för lite mer shopping. Det var dock en riktig besvikelse. Det var helt utrensat av saker eftersom allt höll på att förflyttas till det nya IKEA som byggts i Malmö. Men jag köpte en grej där, en sådan där hängare med runda ringar som man hänger scarfsar på.

Ikväll ville Johanna haft med mig ut för en danskväll men jag hoppade det med tanke på trötthet och jobb imorgon. Nu ska jag sätta på en bra film och kura ner mig i soffan med ett paket kakor. Nighty night ♥

Jag och min bästa vännina,


Kommentarer
Postat av: J

Mössan har redan kommit till använding ;)

2009-10-16 @ 12:56:33
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0