Onsdag

Ytterligare en ledig dag från jobbet. Förstår inte varför det behöver vara så himla slappt ena veckan och en helvetes stress den andra, finns det ingen mellanbalans? I alla fall så har jag tagit vara på dagen och åkte in till stan tidigt i morse för lite plugg på körskolan. Nujävlarii ska jag ta tag i körkortet på riktigt, och denna gången menar jag det! ;)

Vid elva-tiden åkte jag till friskis för att gå på lunchpasset och efter det åkte jag hem för att käka lunch och nyss har jag hunnit med ett körkortstest till. Nu har jag bannemaj gjort mig förtjänt att att se sista skivan av Gossip Girl i min säsong 2!



Ikväll blir det dejt med Johanna, film-mys eller House of Bagels, we're not sure yet
! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0