Lördag

Min lediga lördag :) Känns fruktansvärt bra. Har ännu inte gått upp men ska strax och då blir det frukost och sen en runda i höstvädret på Egna hem med Simon. Han har precis kommit hem efter två veckor i fält och blivit mager som en pinne, så för att han inte ska sjunka ihop mer har jag lovat att göda honom riktigt ordentligt under helgen (för vem kan äta bättre än jag?) Det blir därför godis nu innan frukost och senare något riktigt fett och gott. Om det ikväll blir den eventuella middagen som det snackades om igår får jag inte glömma att be alla att ha i mycket grädde för Simons figurs skull ;)

Igår var det en bra kväll. Ingen utgång men ett trevligt gäng som satt på Oleary's större delen av kvällen och snacka o pimpla vin. Nu tvingas jag upp, hörs senare! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: J

INGEN och då menar jag INGEN kan äta bättre än du ;) Den enda jag skulle se som din motståndare är Sofia, men jag tror bestämt att du knäcker henne med !

2009-10-24 @ 16:36:22
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0