fint besök från england

 

 

Idag vaknade jag halv tolv av att Johanna skriver ett sms och frågar om jag ska med och gå på balsberget tillsammans med henne, kajsa och sofia. Jag svara nej. Johanna tvingar mig, så nu sitter jag här och väntar på att bli upphämtad och plågas upp på berget. Hoppas picknicken är värt det! Haha.

 

En annan rolig grej är att vår kära Emmie Åkerblom kommer hem idag och ska hälsa på över helgen, ska blir riktigt najs att träffa henne. Hon kommer förmodligen att döda mig för denna bilden men jag tycker den är söt, rolig och klockren! Och hon har saknats! ♥


Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; Jaså, är dem bra? :) har aldrig testat dem!

Valde den nyaste Olympusen, då jag alltid varit nöjd med dem. Man kan ta kort under vatten med den med :D det ska bli skit kul!

2009-10-29 @ 19:09:31
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Sanna&Sofie

haha, vilken härlig bild:) Skönt att du bjuder på dig själv !!

2009-10-31 @ 20:04:14
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0