fest/jobb

Också vart helgen igång, med start igår förfest hos Ida & Johanna som fyllt år och sedan vidare till Class. Precis jobbat och ikväll vankas det partaj för Helle som fyllt tjugo. I morse var det rätt tungt att komma ur sängen, förstår inte varför det kan bli så fel ibland.. haha.. Jag hade verkligen ställt in mig på en tung helg med fest både fre-lördag och jobb lör-söndag.

Torsdagskväll förberedde jag mig med en slapp hemmakväll, pluggade lite körkort och var ute och gick med Guzzi, somnade tidigt eftersom jag började jobba kl.06.00 på fredagmorgonen. Ändå känner jag mig sleten som om hela helgen redan varit nu. Usch. Jag får verkligen ta och rycka upp mig! Funderar på att ta en runda i friskluften och piggna till. Ha en trevlig lördagskväll alla! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0