Veckans gång

Måndag: Jag, mamma och Lize tog en tripp till Ullared. Det är helt sjukt vilken uppståndelse det har fått sedan tvprogrammet. Men jag gillar det. Trots extremt skumma människor, billig shopping utan någon direkt kvalité så är det fruktansvärt roligt att bara gå där inne och plocka på sig en massa onödig skit. Haha. Dock kan man fynda! Och jag tror bestämt att jag gillar två klänningar på riktigt :) När jag kom hem senare på kvällen så träffa jag Sofia på Kebabcenter och sedan åkte vi hem till mig och kollade på just Ullared. Haha.

Tisdag: Började dagen med att åka in till körskolan och klara sluttestet! Wohoo, en körlektion till och sen får jag boka uppkörning/uppskrivning :) :) :) Jag hade även en lektion och sen åkte jag och tränade med Johanna, och efter det var hon, jag och Sofia ute, mycket trevligt!

Onsdag: Jag jobbade och sen åkte jag in till stan för en snabbrunda då jag hann inhandla ett par skinnhandskar och en klänning. Sen var jag och Johanna o lyxade till det på Hälsa&Helhet, först var vi på spaavdelningen med pool&bastu badande och sedan fick vi massage. Jag gjorde en chokladmassage som var helt sjukt fruktansvärt najs. Hade jag varit gjord av pengar hade jag gjort det oftare! Får väl tacka snurrisarna för denna gången, fick nämligen massagen i födelsedagspresent av dem när jag fyllde 18 ;) och det ville Hence, Bolte och Lindskoug gärna påpeka igår när vi sedan såg på film med dem på kvällen.

Bilder kommer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0