Söndag

(Bild från förfest igår)

 

 

Söndagsöndagsöndag..MÅNDAGMÅNDAGMÅNDAG, ledig imorgon jappyes. Imorse var det inte så farligt tungt att gå upp trots allt, kanske berodde det på att det blev en relativt tidig kväll igår ändå eftersom det aldrig blev någon utgång.

 

Kvällen börjades med att Johanna kom hit och spelade hennes favoritlåt på repeat om och om igen 11208402374 gånger, sedan åkte vi till Hammar och tog bussen till stan för att vänta på Jenny, köpte is på Bk (?), gick till Egna hem och Felicia för en mindre men väldigt trevlig tjejförfest. Taggade på att gå ut åker jag, Jenny och Johanna taxi till T-baren där vi ser en låååång kö och en massa människor som lämnar stället, får tag i ett par killar som säger att de inte släpper in 90:or där ikväll ,vi tänker att det är för att de va killar som de inte kom in o är på väg att ställa oss i kön. Då kommer Frida Björk förbi och hon o hennes vän har blivit nekade i dörren så vi struntar i det och drar bort mot Class istället. Dock har jag redan då bestämt mig för att åka hem istället, känns olönt att gå ut när det inte blir Teaterbaren.. Möter upp Simon vi tillsammans med Johanna köper korv i bröd och åker hem. Får senare reda på att Felicia & co kommit in utan problem trots att de inte är 89:or! STÖRIGT ATT VI INTE GICK IN! Och vad vill vakterna med att släppa in vissa men inte andra... riktigt tråkigt slut på en kväll, samtidigt som jag är glad att kom hem tidigare så jag fick lite fler timmars sömn.

 

Ikväll ska jag ut och äta med Oskar och Felicia, sen ska vi se på bio och fira att Oskar fyllde 20år i somras. haha. Jag och Felicia vart lite sega med att ge vår present med ikväll blir den av!

 

 


Kommentarer
Postat av: J

Min vän, du är sämst på att uppdatera!

2009-11-13 @ 13:24:39
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0