No pics yet

Denna helgen har det inte blivit mycket bloggande, vet inte riktigt vad jag ska skylla på varför.. Haha. I fredags vart jag i alla fall på en liten mindre tjejförfest hos Sofia, men en himlans rolig sådan - mycket skratt och dans! Vid tolv-halv ett åkte vi in till stan lite halvt på lyset allihopa (utom Johanna som var chafför) sen gick vi in på Class och dansade tills hungern sattes in och det blev en subway innan hemgång. Störde mig lite och var jobbig mot Simon innan vi somnade, ibland är det jobbigt att vara nykter. höhö* Fredagskvällen var i alla fall så bra den kunde bli!

Lördagen började med att jag vaknar vid tolv-tiden av att Simons kompisar ringer och efterlyser honom. Vi går upp och han åker till Målen för att tillbringa dagen och natten i Villes stuga tillsammans med boysen. Jag och mamma åker ut till Onoff för att äntligen fixa min kamera. Det visar sig att eftersom jag har en försäkring så får jag en ny kamera :) En nyare. Vart rätt najs. Dock kan jag inte hämta den förrän i veckan, så det ska jag göra. På vägen hem från stan handlade jag med mig Mc Donalds som jag sedan satt och fräkte i mig framför The Hills, sen sov jag ett par timmar och på kvällen blev det återigen en tjejkväll men denna gång hemma hos Sara. Hon, jag, Johanna och Sofie mycket trevligt denna kväll med. Fast något lugnare.. Kollade på gamla bilder, spelade spel och åt godis.

Idag har jag jobbat och nu väntar jag bara på att Simon ska höra av sig så att jag kan få träffa honom något innan han åker tillbaka till lumpen ikväll. Tjohej ♥


Ps. Nämnde jag att jag var på New Moon premiären i torsdags? Det var awesome! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0