Lillördag och trött

Igår bjöds det på fika på House of Bagels med Sofia och Johanna. Där såg vi tydligen Jackie från Paradise också, joho, hon satt och pimpla vin med röda läppar och vart ganska högljudd. Jag kände dock inte igen henne, men Johanna som är en riktig Tvnörd såg det såklart direkt ;) Senare kom grabbarna också inom och vi gick till Hemmakväll och hyrde film som vi sedan såg i Hences lya. Johanna skjutsade hem mig strax innan tolv och imorse var jag pitt-trött. Jag har därför bestämt mig för en lugn kväll ikväll med läggdags tidigt. Är dock redan rastlös (fast jag kom hem för tjugo minuter sedan) och Johanna vill att jag kommer in till stan för fika med henne och Caroline. Får se om jag klarar att stå emot, tur att det är så omständigt utan körkort. haha. Idag klarade jag dessutom repetionerna två gånger, så nu är jag klar med den delen. Bara slutprov, dina svåraste frågor, osedda frågor.... osv kvar. Fy fan. Tack gode gud när det är gjort!

So long!


Kommentarer
Postat av: B-BOY

skooghs rövhår har börjat växa upp på ryggen ju, häftigt :D

2009-11-20 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0