happy happy

Får väl ta och uppdatera nu, har ju trots allt inte skrivit något inlägg sen förra söndagen. Har haft en riktigt bra vecka, en stressig men bra. Simon har varit hemma, vilket har varit helt underbart, samtidigt som jag knappt haft riktigt tid för det eftersom det har varit mycket jobb. Därför har det blivit mycket lugna kvällar, har varit lite shopping på stan, filmer, lan hos Hence, vaccinationer,  "morgonpromenad" o skräckfilm, resturangbesök x 2 och sen kom helgen. Fredagen spenderades hos Werner ett gäng, slappade och kollade på film (jag sov mest) och lördagen var det också hos Werner, ärtsoppefest! En riktig korvfest med mig som ensam tjej och tio killar. Sen kom dock Johanna och ännu senare Sofia till räddning ;) En annan klan med brudar var också inne ett tag innan hälften av killarna hos Werner var över på "fjortisfest" på andra sidan gatan! Haha. Men det var en bra helg som sagt. Igår jobbade jag, umgicks med Simon och sen hade jag och Sofia tjejkväll med en massa snack och Heartbreak Hotel på TV :)

Nu ska jag strax träffa Johanna för fika på hennes kaka.. Konditorn som sagt var. Får se om Hence också följer med o Sofia :) Hej så länge! ♥


Sara vill att jag åker med henne på skidresa och jag är riktigt sugen! Men hur fasiken skulle det se ut med oss två på semester tillsammans?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0