Fredags mys!

FREDAG! Äntligen. Efter en hektisk dag sitter jag här med datan i knäet och fötterna i ett hett fotbad. Å kvällen kommer fortsätta i samma lugna tempo. Simon kommer hem idag och i vanlig ordning blir det middag på Flora vägen och sen tänkte vi se en bio, dock är det inga sevärda filmer som går vad jag kunde se när jag var inne och kollade på sf:s hemsida nyss. Men vi får väl se om kvällen erbjuder något annat, annars blir det nog filmkväll hemma istället. Jag kan inte komma försent i säng ikväll känner jag med tanke på jobb tidigt imorgon och sen utgång på kvällen och sen upp sju på söndag morgon för ytterligare en arbetsdag. Puuh! Hårt liv jag lever ;) Hur som helst fast det är mycket jobb just nu så är Simon hemma hela nio dagar från lumpen f r o m ikväll, så jag bryr mig faktiskt inte. Nästa vecka kommer bli bra ändå :)

En annan dag som var bra va gårdagen (eller i alla fall kvällen!) Åt, hade djupa diskussioner och såg på film med Johanna, Sofia, Hence och Lindskoug. Allihopa är för jäkla fina och så sällan som sådana kvällar kommer nu upplevs dem himla skojiga. Tillbringade kvällen på krogen, först åt vi och sen satt vi i sällskapsrummet och såg på film o krängde godis :)


Kommentarer
Postat av: lisa

vem är simon? din kille?

2009-11-07 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0