Yäääy!

Känns som om vi börjar närma oss påsklovet nu och det känns jäkligt bra! Imorgon är det endast nationellt prov i Svenska B, torsdag två lektioner och fredag tre (dock ett prov.. men sen är det LOOOOV) och NEEEWW YOORK ! Yäss på det! Ikväll ska jag träna fotboll på gräs! Kan man vara annat än lycklig?

En annan sak som gjorde mig riktigt glad var när jag precis fick reda på att jag blivit "veckans blogg" på söta Angelica Blicks blogg. Superkul! Blev väldigt glad när jag såg det! Hon är en av de bloggare vars blogg jag läser flitigast! Ni borde kika in där!



Nu är det även bestämt att det blir en stor tjejförfest hos mig på fredag, kommer bli superskoj!

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; nej men gud vad söt du är :D hih ditt inlägg gjorde min dag med kan jag lova dig :D ! värmde verkligen!



puss sötnoos!

2009-03-31 @ 19:30:20
URL: http://aangelicaB.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0