vilket dilemma!

Godmorgon! Idag vaknade jag av ett dilemma.. Ett frukost-lunch dilemma. Om man äter frukost vid denna tiden och börjar skolan senare och slutar sent...hur ska man då göra med lunchen? För mig som gillar att äta är detta ett stort problem. I vanliga fall på tisdagar äter jag en senare frukost *frunch* ;) och sen överlever jag tills vi slutar eller så äter jag frukost hemma och sen lunch i stan. Men detta grundas bara på då jag tar bussen till stan tidigare, idag ska jag få skjuts :) Jag har i alla fall löst detta problem nu på ett bra sätt. Har precis ätit en fruktsallad och innan jag åker hemifrån ska jag äta en lättare lunch. Nu kommer jag att vara mätt och belåten hela dagen ;)

 
Fruktsallad bestående av äpple, banan, kiwi, apelsin, melon och röd grapefrukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0