utmattad

Jag är helt slut! Matt i kroppen och trött i hjärnan.. Idag var jag uppe redan 07.00 och åkte in till stan och köpte nybakade bullar på brödboden, sen bussen vidare till Johanna där jag åt frukost tillsammans Sofia, Johanna och Emmie... sen satte vi igång med allt som ska fixas inför UF-mässan på torsdag. Andrea droppade även in senare och trots att vi jobbade hårt hade vi också det rätt mysigt.. åkte och köpte lunch osv... Kom precis hem i alla fall. Sitter och äter en knäckemacka med advokado, pastrami, sallad & tomat - göttigöttans! Skulle tränat fotboll ikväll men Malle ringde innan och det är så satans kallt ute så vi orkar inte.. haha... Så får se vad jag och syster ska hitta på, är föräldrafritt här hemma ikväll ;) Nu ska jag kolla på de typiska eftermiddagsprogrammen på 3:an ,hörs senare!


Vad ska jag göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0