Lördag

Sitter och lyssnar på någon italiensk smörsångare som Adam tyckte var bra och äter godis.. haha.. bra start på dagen! Chattar även lite med Simon Skoogh som undrar vad som menas med att powerwalka och Lindskoug som vill att jag ska följa med på halo lan ikväll.. haha.. :p Mycket trevligt. Om inget händer idag ska jag försöka plugga lite.. ganska mycket i skolan nu. Har b la prov i massagen på måndag. Orkar inte lära mig vartenda liten muskel i kroppen - på latin dessutom! Senare ikväll kommer Adam också ska vi laga mat och se på film. Var ett tag sen vi gjorde det nu! Känns som en vit helg kommer lägligt ;) Nope, nu ska jag läsa alla bloggar jag kan komma på och sen blir det plugg.. eller promenad med Simon och Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0