fast i tryggheten

Kom precis hem från en fika på House of Bagels. Hade en riktig trevlig kväll tillsammans med Johanna, Hence och Lindskoug, tycker så himla bra om dem alla tre. Vi snackade mycket om framtiden... jag börjar faktiskt bli lite nervös nu. Vad fan ska hända efter studenten?! Bara jag får göra något kul..något som intresserar mig... Det ska vara ytligt åtminstone.. haha.. och Lindis kanske får fara ner till Thailand (intern-skämt) Nope, nu börjar jag bli trött...ska jag lägga mig. Hörs imorgon! Natti ♥


Jag vill inte släppa detta på ett vis.. men på ett annat... (foto vt-07)

Kommentarer
Postat av: J

vet du vad? Vi tkr om dig med :)

2009-03-09 @ 23:20:50
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0