helg

Ikväll var jag och girlsen på dansuppvisning.. det vart väl sådär om man ska vara ärlig... Superduktiga tjejer men blev lite enformigt och vi frös som bara den :p Efteråt åkte vi i alla fall till Maxi och köpte på oss en massa godsaker.. Äntligen fick jag mitt godis, och inte bara chips och dippa som alltid annars :p Sen åkte vi till krogen och käkade.. och blev kvar där rätt länge. Mysigt att sitta och snacka och lyssna på trubaduren som spela.. Men när vi tröttnat och skulle gå var det lite planer på att åka in till stan och ta ett glas vin på Modesto med Dexter men det slutade med att vi åkte hem till mig.. där började vi prova kläder för fullt. Klänningen som jag velat sälja från Style By Stars var ett hett byte. Den passade alla. Dock tyckte tjejerna att jag skulle behålla den själv? Förstår inte hur de kunde tycka att den satt snyggt men kanske i sommar.. hrrm.. får tänka på det, annars har jag i alla fall frivilliga köpare ;) När vi sedan skulle bege oss till stan blev vissa gottesugna och vi satte oss och skulle käka lite och sen blev folk trötta och ville åka hem. Nästan alla. Så surt. Jag ville verkligen ta vara på hela fredagskvällen och vara uppe länge.. menmen.. det var den slappekvällen det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0