Rosa läppstift p g a glömska

Idag glömde jag min mobiltelefon hemma.. PANIK!! Jag är ärligt talat helt handlingsförlamad utan. Hade föreläsning första lektionen, som tur är hittade jag mina vänner så jag slapp sitta själv (eftersom jag inte kunde kontakta dem!!) sen luncha vi på Nostalgia och jag måste berätta hur störda vi har blivit nu. Alla som känner oss tjejer i klassen vet hur svårt det är för oss att komma överens om vart vi ska äta.. eftersom vi äter ute så pass ofta som vi gör är det alltid bråk. Idag kom vi fram till lösningen på problemet - Vi skriver en lista med alla förslag på matställen, sen får var och en sätta plus ( + ) respektive minus ( - ) på alla de ställen de vill.. sedan räknas allt samman och stället med flest "poäng" vinner och där måste vi äta.. Haha.. Idag vann som sagt Nostalgia och en pasta där till frukost satt mer än fint! Annars idag har vi bara haft två lektioner, Svenska B och Massage. Provet kändes inte så bra, men hur viktig är den kursen egentligen? "pepp-talk med mig själv" . Gick en runda på stan efter massagen.. Var tvungen att ta ut 100 kr för att komma hem med bussen (hade glömt busskortet hemma också!) Köpte ett rosa läppstift för att slippa en arg busschaffis om jag betalat med hundringen. Ett jätte dåligt impulsköp!


Det var inte alls denna färgen jag va ute efter!

Kommentarer
Postat av: J

Det var nice min vän :)

2009-03-09 @ 18:18:18
URL: http://johannacathrine.blogg.se/
Postat av: adam

PUSS

2009-03-09 @ 22:33:17
URL: http://adamtotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0