Underbart!

Ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp hela helgen! Och vilken helg sedan!! Bästa på länge! Lagom mycket av allt. Fredagskvällen tillbringades på en supertrevlig förfest hos Sofia.. eller trevlig är inte den rätta beskrivningen, superkul passar mer in! Vi var cirka 25 pers där hemma och det vart fullt ös hela kvällen! Vi som stannade kvar hos Sofia till sist tog sedan taxi till stan. Mycket folk på Chill out och 3:3 men vi trivdes inget vidare på de rökiga dansgolven utan drog vidare till Class där enda felet var att vi kände oss uttittade i våra hippie-kläder! haha. Blev ingen vidare sen kväll ändå , va i säng vid halv tre typ.

Lördagen jobbade jag ett par timmar och sen åkte jag in till stan och mötte Sofia, Johanna och Andrea och gick på Exclusive skönhetsmässa på Magasinet, ingen höjdare om jag får säga det själv men det roliga va att Emma uppträdde med Kristianstadflickorna där och Dansken modellade på modevisningen :) Vi gick dock efter en timme, dumpade Andrea som skulle ut och satte oss på House of Bagels och åt.. Sen köpte vi godis och läsk och körde och hämtade Egna hem-pågarna och åkte hem till Sofia och kolla på Melodifestivalen. Sjukt mysigt! Sen åkte jag till Adam också hade han laddat ner Wild child så att jag äntligen fick se den och efteråt kollade vi på American history X som gick på TV och sen somnade jag gott i älsklings armar ♥
 
Idag har jag jobbat, men bara till klockan ett. Skulle egentligen spelat fotbollsmatch idag men det andra laget hade inte tillräkligt mycket spelare så det är flyttat till torsdag, men jag fick ändå gå tidigare från jobbet och nu har jag en sådan plugg-söndag som alla andra brukar ha. Känns skönt faktiskt. Men ska nog ta och se en film nu.. Bilder från helgen dyker upp snart på Bilddagboken och facebook.




Kommentarer
Postat av: emma!

du ser ut att ha haft jättekul! :)

2009-03-15 @ 16:07:31
URL: http://dindinwo.blogg.se/
Postat av: Diana - en fotoblogg

ser rikgtigt fun ut :D:D herregud, va bruna alla är, jag är meeegavit, kan iten våren och solen komma snart?? :(

pussheeey! :D

2009-03-15 @ 16:18:45
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Diana - en fotoblogg

men ändååååå, allat kan ju inte vart fuskat! XD man blir inte blekare än jag alltså ;O sorgligt!!!

haha, jag skulle köpa ny foundation, färgen white sand var för mörk för mej XD

2009-03-15 @ 17:53:39
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0