puuuuuhhh

Tog mig själv en väldigt lång powernap precis! Skönt! Idag höll jag svenska c - talet, nu är det över! Det var inte så farligt som jag föreställt mig. Vi hade tur att ingen annan klass kom ner i aulan och kollade, nu var det bara vi fem från vår klass också folk från de två idrottsklasserna. Jag var kanske femtonde person att gå upp eller något, och då var det nervöst men efter var det som om en sten släpptes från hjärtat, vilken lättnad! Tror att det gick bra också utav bedöma från Gunnel min svenskalärare, men sa ju fel en gång.. ajaj.. Jag är riktigt spänd på vad man fick! Gick det bra har jag kammat hem det betyg jag vill i i alla fall ett ämne om inte två, så hoppas!

Ikväll ska jag senare hem till Adam och sova där. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till Johanna för frukost och UF-time :)



Mys med babe tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0