orka orka orka...


Känns inte så chill längre


Vill träffa Adam ikväll men går det? Nej. För jag saknar körkort och mina föräldrar har druckit vin. Åhhhhh, vill ha körkort nu. Hade man inte bara kunnat gå till vägverket och köpa sig ett? Eller i alla fall hade man kunnat få slippa teorin! Jag är alldeles för seg för att sätta mig och plugga med det.. Känns riktigt hopplöst faktiskt. Efter påsk får jag fanemaj ta ett ryck, tar jag inte körkortet innan sommaren kommer jag bli riktigt besviken!


Kommentarer
Postat av: adam

Hade man inte bara kunnat gå till vägverket och köpa sig ett? hahah tror att allt kan köpas med pappas pengar :P

2009-03-31 @ 17:32:29
URL: http://adamtotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0