Ny start på veckan

Förberedde mig för en lång skoldag idag men den blev till min förtjusning kort! Ingen svenska och ingen massagelektion :) Hade lite planer på att åka med Emmie till Malmö.. eller Emmie tjatade loss i alla fall! ;p Tyvärr lockade soffan här hemma mer.. Jag klarar inte av att vi gått över till sommartid, jag behöver den där extra sovtimmen! Är dock sjukligt sugen på shopping, kanske får ta det en annan dag i veckan.. Något annat jag redan ser fram emot är helgens bravader! Ryktas att riktigt många ska ut på fredag så funderar på att fixa en stor förfest här hemma... Får se ikväll hur det ser ut med föräldrarna, kan ju hoppas att mamma ska jobba ;)



Ser redan fram emot helgen!

Kommentarer
Postat av: Andrea

JA JA JA GÖR DET =)

2009-03-30 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0