Najsnajs

Hejhejhejhej!
Igår var det 100 dagar kvar till studenten och detta firades med en toppenkväll! Jag började kvällen med att åka hem till Johanna och laga mat tillsammans med henne, Helle och Emma och sedan tog vi Taxi till stan. Vi mötte upp ett glatt gäng människor på Oleary's och tog lite drinkar och vid tolv-tiden övergick vi till Banken och dansade. En riktigt bra kväll. Vid strax efter två stack jag och Johanna hem till henne och somnade till Wild Child. Vaknade ganska tidigt imorse ändå , typ vid halv tio.. vi låg dock kvar in i det sista och slappade tills vi var tvungna att gå upp. Johanna skjutsade mig till Emma där hon och Angelica fortfarande låg och sussade..men upp kom dem och sen "fruncha" vi på Nostalgia och sen var det bara en lektion i skolan. Sen gick jag åter till Nostalgia för att Emmie ville äta.. haha. Själv tog jag en läsk. Ikväll ska jag kanske träna på friskis med Johanna eller Lize (hoppade fotbollen idag, det blåser så mycket..haha) dessutom ville Adam att jag skulle komma till honom efter hans träning så hoppas jag hinner träna själv. Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i soffan en stund... 



Lite bilder från igår

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja, gud vilken trevlig kväll! Hahahaha, kolla som jag antastar Hence! Usch stckars människa, jag hoppar verkligen på honom! hahaha

2009-03-05 @ 19:14:56
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0