Najs

Jag är så trött så att jag knappt orkar sitta vid datan. Mest sömnlösa natten på länge. Var ju i Manges stuga igår och inatt och vi hade riktigt roligt. Så himla kul att ha ett sådant ställe att "fly" till. Jag vill också skaffa en stuga! Eller ja, helst vill jag ha en lägenhet i stan som man kan vara och festa osv i ;) Jag tror inte jag orkar skriva så mycket om kvällen, behöver sova innan matchen ikväll. Min första fotbollsmatch på väldigt väldigt länge... Snabb resumé av kvällens - väldigt mysigt och det var en massa prat och natten avslutades med uppdragsleken som fick bort all trötthet...



Bild 1: Lindis & Mange dansar sexigt för oss                        
  Bild 2: Dreamteam får äta en matsked ketschup


Kommentarer
Postat av: trogen läsare

var det bara ni 4 :)? ser mysigt ut !

2009-03-19 @ 16:06:23
Postat av: Anna

Tack for svar;) Jag anvender och loreal, men hur gjør du det med henderna for at det inte ska bli så der ujevnt?

Jag har btw raderat min blogg, men kommer en ny innom høsten, da jag flyttar til stockholm;)

2009-03-19 @ 23:32:19
Postat av: mie

Till trogen läsare: Haha, det var jätte mysigt. men nej, vi var typ 15 pers till ;)

2009-03-20 @ 17:25:06
Postat av: mie

Svar till Anna: Varsågod! Ja, jag får svara på dina frågor här i kommentarfältet då. Jag smörjer in mig precis som om det va vanlig hudlotion och när jag tar det på händerna använder jag mig av en bomullstuss :)

2009-03-20 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0