Mässa över!

Hoppas att ingen är arg för den dåliga uppdateringen här på bloggen de senaste dagarna. Jag har en väldigt bra anledning! UF-mässan "våga vara ung" i Malmö ägde rum igår och vårt företag iBag UF var såklart ute i sista sekund och fixade allting, därför har jag inte varit hemma alls mycket de senaste dagarna. Igårnatt sov jag t ex bara 3 timmar!!! Men nu är allting klart och det känns jäkligt bra! Tråkigt nog måste jag säga att mässan inte var så rolig som jag föreställt mig. Kanske berodde detta på att vi fick en riktigt dålig monterplats... I alla fall så är jag ledig idag och har precis gått upp och avnjutit en stor och nyttig frukost (har mest blivit typ ingen frukost och sen en himla massa skräpmat de senaste dagarna).

Är lite besviken på vädret förtillfället just nu, kunde inte solen få stuckit fram och gett oss lite vår? Ser riktigt mycket fram emot tunnare jacka och vårkläder just nu. Men i och för sig ska jag städa idag. Inomhus. Kanske lika bra att låta det vara grått och trist ;) Annars ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det var snack om utgång och en riktigt stor tjejförfest, vilket hade varit riktigt skoj men tyvärr verkar det som om andra har andra planer.. äh! Får ringa Johanna sen och se om hon hört något mer om kvällen...

























Två bilder från uppbyggnad av vår monter i onsdags kväll, kommer upp mer bilder på www.miemiemie.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0