Måndagsbarn

Igår var jag och tjejerna och såg Män som hatar kvinnor. Den var bra, men inte så mega dunder bra som folk sa att den va. Fast jag har alltid så höga förväntningar när det är filmer som förväntas vara jätte bra. I alla fall så rekommenderar jag den!

Nu har jag precis kommit hem träning på friskis. Tråkigt nog var jag inte så förtjust i passet jag gick på. Det vart inget fart och fläkt, det gick alldeles för sakta för min del och vi gjorde på sin höjd 15 armhävningar och det vart den enda armövningen. Tråkigt. Fast det värsta var att det va så lite kondition..var inte svettig när jag passet var slut! Men man lär sig av sina misstag som sagt, jag ska inte gå mer med den jympaledaren. Nu ska jag äta, sen har jag kommit på en massa grejor jag ska göra ikväll. Hörs senare ♥

Ps. Jag måste även skryta om att vi inte ätit ute idag (förutom Emmie), denna veckan kanske vi kommer klara oss utan att göra av med en massa pengar på mat. Åt i matsalen på lunchen.. fast vi åt frukost ute.. men bara en billig en på Graffiti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0