Hos ghribi

Sitter hemma hos Adam nu. Han jobbar fortfarande så jag passar på att nörda mig lite vid datorn.. Har inte så mycket att skriva i detta inlägg egentligen.. hhrrmf. Men kan ju berätta lite om matchen igår. Den spelades på idrottsplatsen i Kristianstad mot Önnerköp. Vår första match någonsin och som väntat fick vi storstryk, typ 5-1 eller något.. idag har jag dessutom så ont i benen att jag knappt kan lyfta dem så högt så att jag orkar gå + ett fett blåmärke från "knäning" precis innanför låret men skoj vart det ändå! Jag spelade nästintill hela matchen, från början i försvaret och sedan som yttermittfältare och sen kunde jag inte andas längre typ.. men känner mig stolt att jag orkar så bra som jag kunde i 90 min ;) Johanna ska förresten börja säger hon (som om hon inte sagt det innan?!) men nu ska hon i alla fall komma på träningen på tisdag. Hon har inget val. Nästa vecka ska vara vår träningsvecka! Måndag: Simning, Tisdag: Fotboll, Onsdag: Friskis, Torsdag: Fotboll... hon kommer inte kunna dra sig ur.. eller jo, kanske på torsdag, kom på att vi har UF-mässa då! Kom dit och kolla då! Malmö Arena 12.00 - (1800?) och köp ett ipod fordral av oss! :)


Jag & babe

Kommentarer
Postat av: adam

nykter å så på den bilden ja :P

2009-03-21 @ 19:28:46
URL: http://adamtotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0