Härliga söndag

Det känns som sommar i luften idag! Har sådan himla lust att ut och göra någonting.. typ bada.. men det är väl lite väl optimistiskt ;) Har i alla fall gått en runda med mamma precis och innan idag har jag jubbat. Gud vad det vart jobbigt att förlora en timme inatt! Jag har varit helt slut hela dagen.. Tänkte inte alls på det igår när jag somnade så sent som det blev då. Hade en supertrevlig kväll med Johanna, Sofia & Angelica på Taste... Det är helt klart ett nytt favoritställe, jätte fräscht! Dock verkar de inte bry sig om åldersgränser på att sälja alkohol.. Såg en tjej som är ett år yngre än min syster komma in och få dricka, 15 år känns lite ungt.. Men som sagt strunt i det, vi hade trevligt och sådana här kvällar som denna helgen vill jag ha fler! Nej, nu ska jag göra tacogratäng till mig, Lize och Mange. Adios!


Va tvungen att klippa bort Sofia så att hon inte skulle dampa på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0