Godmorgon/middag!

Vilken underbart fin dag! Skönt att vakna upp med lite sol och vår! Dock inte lika skönt att vakna upp med ett geografiarbete hängandes över en, men nu är det klart! Inte det bästa arbetet jag gjort i mitt liv, men det får duga för mig som verkligen suger på geografi..haha... Idag ska jag bara slappa. Kanske ta en powerwalks runda på sin höjd ;) Sen eftermiddag/kväll bär det av till Manges stuga men några från klassen. Det ska grillas och festas lite eftersom vi är lediga imorgon. Ska bli mycket sköj! Nu ska jag lägga mig i soffan och anstränga mig med att göra ingenting...



Var en tjej som hette Anna som kommenterat i förra inlägget och undrat om min hår/hud-färg. Jag kommer inte in på din blogg så du får svaren här!

Hei. Hvilken hårfarge bruker du? Bleiker du det? Veeeeldig snyggt;)

2009-03-17 @ 22:05:45

Svar: Tack så himlans mycket! Mitt hår är från början blekt till blondt och sedan brukar jag tona det i en kallare blond färg.

Snygg brunfarg oxo;) andvendar du brun utan sol? hvilken märke?

2009-03-17 @ 22:07:11

Svar: Det händer att jag använder brun utan sol, då i flytande form av L'Oréals märke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0