Friskis

Idag på lunchen gick vi och åt kebab och helt plötsligt är min mobil borta. PANIIIIK! Kommer på att jag måste ha glömt det ovanpå mitt skåp i skolan. Kul. Allt som ligger på skåpen i skolan försvinner, speciellt om ens skåp befinner sig inne cafeterian. Skit tänkte jag, nu måste jag panga upp pengar till en ny telefon eller hitta på en lögn om hur den kom bort för mina föräldrar... Men ett mirakel inträffade! David i min klass hade hittat telefonen och tog den med sig :) Också hade vi lärt oss att aldrig mer glömma telefonen på skåpet.

Sitter nu nyduschad och väntar på grönsakssoppa. Har tränat på friskis för första gången på väldigt länge idag. Blev ett jympa-pass. Jag och Johanna skulle träna vart det tänkt men Johanna den nöten kom dit två minuter innan passet börja och då var det fullt i salen. Nu får vi träna tillsammans en annan gång, hoppas jag får med henne.. Det är inte det enklaste kan jag ju säga, hon såg rätt glad ut för att hon fick åka hem igen innan idag.. haha..


Nu ska vi snart träna Johanna, okej?

Kommentarer
Postat av: J

Veckan:

Tisdag: Fotboll

Onsdag: Friskis

Torsdag: Fotboll

?????

2009-03-16 @ 19:36:58
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0