en kväll med tjejerna

Denna skoldagen har gått snabbt - två lektioner och sen lunch med Emmie, Sofia & Andrea på BK innan en shoppingrunda på stan. Nu sitter jag hemma och käkar ballerina och lockar håret. Ikväll ska jag och tjejerna på dansuppvisning i/på Tullen och sen grillbuffé på krogen och slapp hos mig. Ska bli otroligt mysigt och skönt! Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen sminka om mig (låter ju jäätte smart..haha..) See you later!



Hjälpte Sofia med att få igång nedräkningen...

Kommentarer
Postat av: johanna

hej. du brukar väll beställa från forever21?

vet du vad frakten brukar ligga på? eller det är olika beroende på hur mkt man betäller?

hittar inte riktigt var det står hur mkt det är..

2009-03-06 @ 18:03:36
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/
Postat av: natalie

åh, jäklar. vad ni ska ha det nice på söderport då! ;p

2009-03-07 @ 14:26:13
URL: http://chamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0