Drinkfrossa

Det blev utgång igår. Dock ej planerad så jag hade inte mina nya skor på mig, :( haha.. Mötte upp Johanna och åkte in till stan vid tio-tiden, träffade Andrea och Dexter på Oleary's för ett glas vin. Där satt även Myran-Sara och hennes killkompis som vart väldigt generös med drickan.. Efter att ha hinkat i oss en del blev det bestämt att vi skulle gå ut. Vid halv ett nått gick vi in på Class och dansade tills halv tre då Adam åkte med mig hem och sov. Idag har vi bara legat och degat oss i sängen hela dagen, sett på film och ätit plättar med sylt och grädde. Sofia ringde nyss och ikväll blir det puben igen, tydligen tänker hon bjuda på spriten.. trevligt!



Träffade min nya halv släkting Björn på Class

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0