Ännu en vecka slut....

Helgen har nog aldrig förr varit så efterlängtad! Skönt att ha en slapp fredag och lördag framför sig för en gångs skull! Ikväll ska jag laga mat och mysa med Adam och imorgon ska jag hem till Sofia och träffa tjejerna osv.. Sen är det jobb både imorgon förmiddag och på söndag. Också fotbollsmatch på söndag också och på måndag är det svenska c tal och jag har inte skrivit mitt ännu! Måste få det gjort imorgon.. usch usch usch! Jag bävar verkligen inför det. Kanske inte blir sådär lugn helg ändå.. haha.. Åtminstone ikväll ska jag koppla av. Adam har laddat ner både Twilight (nej, jag har inte sett den ännu) och bednights stories så det blir full mysfaktor med godis o film :) Hoppas mamma kommer hem snart så jag kan få skjuts dit. Efter påsk ska jag fanemaj ta mitt körkort. PÅ ALLVAR. Nej, in i duschen nu. Hörs senare! ♥



Ännu en solig och fin vårdag.. om det fortsätter i denna takten är det förhoppningsvis snart sommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0