ångest

Jag tycker att det känns som söndag idag. Lite halvtaskigt väder och jag sitter och jobbar på mitt svenska c tal. Det måste vara det som ger mig söndags-feeling ;) Igår var det jätte mysigt att bara vara med Adam, ligga hemma och gotta sig framför en bra film... Har inte hört något om hur det blir ikväll ännu, om det bara blir slapp hos Sofia ikväll eller om vi ska vara lite mer seriösa med middag och sånt. Tror i alla fall att det kommer bli en mysig kväll och att jag kommer känna mig utvilad till jobbet och matchen imorgon. Är dock lite orolig inför fotbollen, har fortfarande så ont i benen och kroppen att jag knappt kan röra mig. Men får hoppas att det går över när jag börjat spelat, man har ju hört att enda sättet att bota träningsvärk är med just träning. Nu ska jag läsa upp mitt tal för mamma och Lize, ett tal som jag dessutom inte är nöjd med för fem öre och har en himla massa ångest inför att läsa upp i aulan. Jag vill spola dagarna till tisdag nu då det är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0