3:3 ikväll

Oj, vad positiv jag varit de två senaste dagarna.. Tur att vi har affärsjuridiksprov så sällan annars hade jag nog deppat ihop fullständigt.. haha. Nu är det i alla fall över! Ingen aning hur det gick, men det var åtminstone lättare än jag föreställde mig.

Har nu precis kommit hem från Dex som färgat utväxten på mig för ikväll blir det mittbena och HIPPIE - FLOWER POWER! Studenten börjar närma sig och det är näst sista 3:3! Tråkigt. Än så länge har de inte haft några höjdar teman och nu när det börjar gå mot våren och varmare tider så ska det bara vara ett kvar. Men men, jag tänker ta vara på denna kväll. Förfesten sker hos Sofia med eliten från vår klass + annat trevligt folk. Sen blir det 3:3 på Chill Out och det skulle inte förvåna mig om vi springer över till Class en sväng också ;) Gud vad jag är hungrig nu! Grillbuffé nästa!


Bild från förra 3:3 - Jorden runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0